生日趴很成功﹐
中中小小客人都很開心﹐
好多朋友好多禮物好多祝福﹐
中中是個蒙恩的孩子。

給中中選的歌﹐
不是當初Louis Armstrong的What a wonderful world﹐
而是媽媽非常喜歡披頭四的I will﹐
就將一千張左右的照片選幾張(謝謝大成叔叔!)﹐
濃縮在幾分鐘的歌曲長度中﹐
分享記錄在這裡。



Who knows how long I've loved you
誰知道我愛你多久了
You know I love you still
你知道我仍然愛你
Will I wait a lonely lifetime
我會不會一輩子孤單等待
If you want me to I will
你要的話﹐我願意

For if I ever saw you
若我偶然遇見你
I didn't catch your name
連名字都沒有問你
But it never really mattered
這樣也無所謂
I will always feel the same
我仍然感覺如一

Love you forever, and for ever
愛你﹐永遠不停
Love you with all my heart
打從心裡愛你
Love you whenever we're together
我們在一起時愛你
Love you when we'r e apart
我們分開時也愛你

And when at last I find you
當我終於尋找到你
Your song will fill the air
你的歌將在空氣裡
Sing it loud so I can hear you
大聲唱出來我才能聽見你
Make it easy to be near you
這樣我更能靠近你
For the things you do endear you to me
因為你做的所有事都讓我離不開你
you know I will
你知道﹐我願意
I will
我願意

arrow
arrow
    全站熱搜

    joy4love 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()