中中: 媽媽我會殺蜜蜂!
Gabriel: Mommy I can kill bees!

媽媽: 那你要小心蜜蜂叮你喔!
Mom: Be careful the bees will sting you!

中中: 他死掉就叮不到我啦!
Gabriel: Not if he’s dead!

媽媽: 你好好笑!
Mom: You’re so funny!

中中: 媽媽你知道我為什麼這麼好笑?
Gabriel: You know why I’m so funny mommy?

媽媽: 不知道.
Mom: no, why?

中中: 因為神和耶穌很好笑,他們把好笑給了我,現在變成我很好笑,他們沒有很好笑了!
Gabriel: Because God and Jesus they are funny and they give their funny to me, and I’m funny now and God and Jesus are not funny anymore.

媽媽要起肖了…

IMG_4905  
媽媽我有綠色鬍子!

arrow
arrow
    文章標籤
    中中 紀錄
    全站熱搜

    joy4love 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()